Известие

Collapse
No announcement yet.

Отново с Trentatre....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Отново с Trentatre....

    Привет колеги!Ето че вече стана мои ред да се представя и да се похваля за ето тази придобивка:
    http://wiliams87.snimka.bg/automobil...40024.20958981
    Преди нея имах още две 33-ки.Първата беше серия 2, 1.5ti,105 коня, а след нея карах серия 3 пак същия двигател.Та понеже пак нещо ме беше обхванала носталгия реших да си взема отново 33.Този път обаче 1.7 8v.Колата има доста екстри за модела: ABS,4-тири дискови спирачки,борд комп.,хидравлика,ел.стъкла отпред,люк...И доста сменени части по нея според предичния и собственик.Освен това има и доста работа по нея-седяла е около 3 години без да се кара на открито.Когато ходих да я гледам за първи път си представях пълен гроб-потънала в земята до половината на джантите и цялата в треви.обрасла и т.н...Но останах прятно изненадан-заварих я както е на снимките,няма мн ръжда,отдолу колата има съвсем млако забележки,и общо взето наи големия проблем е единя разпределителен вал които си е заминал напълно...Колата си пали и на ход си я докарах до квартала но върви доста зле,прекъсва и просто се чува от километри как тряка и топа въпросният вал.Както и да е мн съм доволен от цената която я взех и имам доста идеи за колата.зех я с намерението да я засиля много.Просто някак си самата 33 си е създадена да е бегачка и двете предишни алфи вървяха като снаряди.Тази обаче ще иска доста пипане.Идеята ми от начало беше да сменя вала и да почна да я пукам здраво,обаче след малко размисъл реших да опитам да потърся направо нов двигател- 1.7 16V...Ако в краина сметка не се намери ще си правя този с които е колата...И така почвам да ви държа в течение на възрайдането на тази красавица.Приемам всякакви мнения,съвети,критики(без обиди) и ако случаино някои може да ме насочи къде може да има запазен -1.7 16V,или като за начало някои що годе читав вал(мисля че е този от ляво като си срещу колата,този от страната на хидравликата) - да офертира...Та това е за сега днес че има още снимки и доста чоплене по колата...
    Аиде чао за сега колеги!
    Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,


  • #2
    Честито колега.Читав двигател трудно ше намериш,най добре си направи твоя.Щом трака така силно значи не е само разпределителния,съветвам те да му направиш основен ремонт.
    вече без Алфа,но да видим до кога!

    Comment


    • #3
      Мерси!Ами аз профилактично ще си търся двигател но маи маи като за начало ми трябва главата от страната на хидравликата и евентуално още части но ще се види като се отвори двигателя.Планувал съм сваляне за утре и дано да няма сериозно проблеми.До края на другата седмица да го затварям ако съм си намерил части...И така отивам да се ровя аз из колата.После ще има и повече снимки.
      Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

      Comment


      • #4
        А да ти е честита новата "стара" придобивка.

        Comment


        • #5
          Честито колега. Дано я направиш като нова.

          Comment


          • #6
            Да ти е честита хубавицата и много да се слушате.
            А до колкото за двигателя трудно ще си намериш запазена 16-ка.Моя оригиналния беше 8 клапанов и ако ти трябва некви чаркове може се сещаш за мен.
            Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

            Comment


            • #7
              Честита придобивка!!!
              sigpic
              Alfa Romeo 33 1.5iE-EX
              BMW E30
              BMW E36

              Comment


              • #8
                Мерси колеги! Да колата ще се стяга и мисля да я позасиля доста,просто от любов към 33-ките и рали спорта.Щепотърся 16V двигател но в краина сметка ако не се намери нищо добро ще си правя моя си.Предишния собственик се оплакваше че 2-пъти свалял двигателя за ремонт-задирала бутало.Днес като погледнах отдолу картера беше доста крив-та мисълта ми е дали тои не е давал отражение за наложилите се ремонти.Като дръпнах щеката на маслото си имаше-не на маx,но пак доволно,и самото масло си беше още горе долу добре,както каза човека от когото взех колата-преди да я спре няма и 3000км е сменил масло,ремъци и ролки.Но все пак ми присветва лапата на маслото,може ли да се дължи на удряния картер?Питам понеже ако се стигне до евентуален ремонт на този двигател да знам какво да правя.И така пак казвам ако някои има 16V за продаване да пише.RealSeX ако все пак имаш читави глави за 8V,може да им споделиш една цена,за да мога да си направя сметка кое ще ми излезе по евтино - цял двигател или ремонт на този.
                Още веднъж мерси много колеги,ще държа в течение за ремонта на колата...
                Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

                Comment


                • #9
                  Определено може да се дължи на ударения картер, ако е в предната част. Там е душчето на помпата.

                  Comment


                  • #10
                    И в предната и в задната част има вдлъбнатини.Дано да няма сериозни поражения за целия двигател ако се наложи да правя него...
                    Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

                    Comment


                    • #11
                      аз си преебах така на моята биелните лагери,ударх картер и беше се счупило душчето на помпата има доста високо и на баир лампата направо си светеше,а м/у Перник и София равно няма
                      вече без Алфа,но да видим до кога!

                      Comment


                      • #12
                        Колата я взех с чисто нов комплект биелни лагери в багажника.Предишния собственик каза че е сменял и тях преди има няма 7-8000км(това преди да се остави без каране колата).Имам и старите които е сменил.В багажника бяха и старите повдигачи,които също са сменяни,отгоре направо са проядени и той не знаел на кое се дължало.Ами просто дано не се отвори много ремонт по двигателя и още по хубаво ще е ако си намеря и 16V...
                        Ето и снимка на двигателя отгоре(не че не сте виждали ама...):
                        http://wiliams87.snimka.bg/automobil...40024.20969643
                        Утре ще направя и на кривия картер и малко на пода на колата.
                        Last edited by Wiliams; d.m.y г., 23:17.
                        Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Wiliams Покажи съобщение
                          Колата я взех с чисто нов комплект биелни лагери в багажника.Предишния собственик каза че е сменял и тях преди има няма 7-8000км(това преди да се остави без каране колата).Имам и старите които е сменил.В багажника бяха и старите повдигачи,които също са сменяни,отгоре направо са проядени и той не знаел на кое се дължало.Ами просто дано не се отвори много ремонт по двигателя и още по хубаво ще е ако си намеря и 16V...
                          Ето и снимка на двигателя отгоре(не че не сте виждали ама...):
                          http://wiliams87.snimka.bg/automobil...40024.20969643
                          Утре ще направя и на кривия картер и малко на пода на колата.
                          Много зависи за какво ще ползваш колата. 16V е хубаво нещо, но ако не мислиш да и сипваш непрекъснато цялата газ на тая кола, по-добре си карай тоя мотор. Инжекционът е най-хубавият (най-безпроблемен) възможен Бош ,който някога се е слагал в кола. също така работи на газ доста по-безпроблемно спрямо 16V, все пак няма дебитомер. 16 клапановия мотор като цяло е по-склонен да създава проблеми, а по-голямото вървене спрямо 8V се усеща чак след 3500-4000 об./мин. Демек в града при нормално каране не усещаш разликата от 30 коня.
                          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                            Много зависи за какво ще ползваш колата. 16V е хубаво нещо, но ако не мислиш да и сипваш непрекъснато цялата газ на тая кола, по-добре си карай тоя мотор. Инжекционът е най-хубавият (най-безпроблемен) възможен Бош ,който някога се е слагал в кола. също така работи на газ доста по-безпроблемно спрямо 16V, все пак няма дебитомер. 16 клапановия мотор като цяло е по-склонен да създава проблеми, а по-голямото вървене спрямо 8V се усеща чак след 3500-4000 об./мин. Демек в града при нормално каране не усещаш разликата от 30 коня.
                            Привет колега!
                            За първата 33 която имах (всъщност ми беше и първата кола) бях решил да е ежедневка.Беше серия 2, 87г. , 1.5-карбуратор на газ.Мислех да си я карам бавно и спокоино докъто не събера пари за някоя бегачка с която да си тренирам по завоите(както казах съм фен на рали спорта)-демек някоя Астричка по напукана(гледаики от по големите "батковци").Скоро след това разбрах че въобще не искам Астра и въобще не искам друга кола с която да се нося по пътя.33-ката макар и на газ ми беше взела акъла.След това 33-ките си ги зимам направо с нагласата за "цялата газ".Харесват ми като коли много,но ги обичам заради трудния им и доста палав характер.Предвидил съм я за 75-80% спортно каране.Знам че искат доста работа в отношение на окачване и спирачки, но просто ми стига да чуя звука на италянския боксер и се почва-3-десен,изхвърля,50, 5-ляв с обратен вираж,250-цялата цаз.А и за газовата уредба-взех колата с мисълта да я махам и момчето от което я взех си я иска-такава беше уговорката.Издържал съм вече 33-ка с двоини карбове само на бензин, и не се плаша много много.Маи просто не харесвам газ...
                            А да видях,че електрониката е Бош-Моттроник.А на 16V не е ли същата? И 8V има ли потенцял за стабилно понапукване?
                            Просто искам да си я направя да върви сносно...
                            Last edited by Wiliams; d.m.y г., 00:00.
                            Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

                            Comment


                            • #15
                              Едно въпросче колата от кои я купи гледам че е със Пловдивска регистрация.
                              АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                              Comment

                              Working...
                              X